Jak skontaktować się z administracją?
Nie wymagamy od naszych graczy posiadania Discorda, jednak ciężko jest nie zgodzić się z faktem, że aby nawiązać kontakt z administracją, najlepiej jest właśnie zrobić to przez Discord.
Głównym Mistrzem Gry i administratorką jest Maggie (Mistrz Gry Maggie), Discord: @mmaggie
W skład drużyny Administratorów wchodzą:
Morowsky (Claire Williams), Discord: @Morowsky
Grumpy Plamczak (Echo Puffin), Discord: @plamczak66
Na naszym serwerze Discord posiadamy system ticketów, więc najłatwiej jest takowy założyć klikając w odpowiedni przycisk, a wtedy na serwerze stworzony zostanie odpowiedni kanał, na którym znajduje się cała ekipa moderacja.
Głównym Mistrzem Gry i administratorką jest Maggie (Mistrz Gry Maggie), Discord: @mmaggie
W skład drużyny Administratorów wchodzą:
Morowsky (Claire Williams), Discord: @Morowsky
Grumpy Plamczak (Echo Puffin), Discord: @plamczak66
Na naszym serwerze Discord posiadamy system ticketów, więc najłatwiej jest takowy założyć klikając w odpowiedni przycisk, a wtedy na serwerze stworzony zostanie odpowiedni kanał, na którym znajduje się cała ekipa moderacja.
Napisanie na PW
Kontakt z administracją można też nawiązać pisząc do naszych kont forumowych — What Comes After lub do poszczególnych moderatorów/Mistrzów Gry (wymienionych wyżej).
Napisanie postu w temacie
Jeśli wolicie otrzymać odpowiedź na Wasze pytanie publicznie, zapraszamy do napisania postu właśnie w tym temacie. Posiadamy też subforum Dyskusje, gdzie prowadzone będą dyskusje odnośne specyficznych kwestii forum, jednak tematy tam będą tworzone przez administracje i prawdopodobnie dość często będą wywodzić się z obecnego tematu. W przeszłości często zmienialiśmy różne kwestie bazując na opiniach graczy. Jako Administracja zawsze też byliśmy i będziemy otwarci na sugestie, krytykę czy pomysły naszych graczy i gorąco zachęcamy do dzielenia się z nami Waszymi doświadczeniami z forum i rozgrywką!
Zamówienia
Jedną z form kontaktu w tym temacie jest zgłoszenie zamówień dotyczących waszych postaci/kont. Na chwilę obecną dostępne są następujące wzory zamówień:
1) Aktywacja postaci:
2) Dezaktywacja postaci
3) Zamrożenie postaci:
4) Zmiana wizerunku:
1) Aktywacja postaci:
Kod: Zaznacz cały
AKTYWACJA
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Post fabularny:[/b] (link)
[b]Tematy do przywrócenia:[/b] (link do tematów, takich jak informator, kącik postaci czy listy, które mamy przyrócić z archiwum)
Kod: Zaznacz cały
DEZAKTYWACJA
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Powód:[/b] (dlaczego o to prosicie)
[b]Los postaci:[/b] (jeśli nie chcecie samodzielnie wyprowadzić postaci na fabule z historii gry, to prosimy tu rozpisać krótką informację o tym, co chcecie, aby fabularnie się z waszymi postaciami stało, np. czy zginęła w ataku zombie, odeszła z grupy, zaginęła bez słowa itd.)
[b]Dodatkowy komentarz:[/b] (jeśli macie jakieś uwagi, np. prośbę o usunięcie karty postaci, czy też, co takiego chcecie, aby stało się fabularnie z waszą postacią)
Kod: Zaznacz cały
ZAMROŻENIE
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Powód:[/b] (dlaczego chcesz zamrozić postać, np. ciężko ranna na fabule, chwilowa utrata chęci do gry nią, itd.)
[b]Informacje dla MG:[/b] (tu proszę opisać los swojej postaci na czas zamrożenia, czym się będzie zajmowała, gdzie, itd)
[b]Na jak długo?:[/b] (jeśli nie wiesz na jak długo, to można zostawić puste lub wkleić "-")
[b]Uwagi:[/b] (dodatkowe informacje, których nie dało się zawrzeć w innych punktach, ale chcesz się nimi podzielić)
Kod: Zaznacz cały
ZMIANA WIZERUNKU
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Stary wizerunek:[/b]
[b]Nowy wizerunek:[/b]
[b]Rezerwacja wizerunku:[/b] (link do rezerwacji nowego wizerunku)
[b]Avatar do karty postaci:[/b] (link do grafiki)
[b]Duża grafika w karcie postaci:[/b] (link)