Regulamin

Awatar użytkownika

Wyt

3

Sil

1

Zmy

2

Cha

1

Zre

2

Int

0

Szc

0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus a massa ipsum. Duis porttitor urna diam, ut iaculis massa congue quis. Donec tempor, quam eu feugiat feugiat, justo erat volutpat ligula, eget pretium sapien urna non eros.
Pełnia zdrowia

Przy sobie:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus a massa ipsum. Duis porttitor urna diam, ut iaculis massa congue quis. Donec tempor, quam eu feugiat feugiat, justo erat volutpat ligula, eget pretium sapien urna non eros.
Pełnia zdrowia
1

Rejestracja

Rekrutacja na naszym forum jest otwierana raz na jakiś czas i zależy od mocy przerobowych Mistrzów Gry i ogólnej populacji forum. Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszej gry, skontaktuj się z @mmaggie na Discordzie.

Główne Zasady

1. Dołączając do gry, akceptuje się regulamin naszego forum. Nieznajomość treści nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.

2. Gracz musi mieć ukończony 18 rok życia, by dołączyć o naszej rozgrywki, ze względu na treści tutaj umieszczane. Jeśli dowiemy się o złamaniu tej zasady przez jakiegoś gracza, zostanie on natychmiast usunięty z rozgrywki.

3. Na forum obowiązują zasady netykiety. Treści o charakterze rasistowskim, homofobicznym, ksenofobicznym, faszystowskim, pornograficznym, nazistowskim itd. są zabronione i grożą usunięciem z gry.

4. Zabrania się wykorzystywania luk w regulaminie na niekorzyść forum, jak i rozgrywki. Jeśli dostrzeżesz tego typu problemy, prosimy o jak najszybsze powiadomienie administracji, w celu naprawy błędu.

5. Wszelkie prywatne spory pomiędzy graczami powinny być rozwiązywane prywatnie.

6. Zabrania się obrażania innych graczy, administracji i rozpoczynania zbędnych sporów i kłótni.

7. Jeśli gracz ma jakiekolwiek wątpliwości, pytania, skargi czy zażalenia, prosimy o skontaktowanie się z administracją forum.

8. Obowiązuje zakaz spamu, nadmiernego i niepotrzebnego pingowania na Discordzie i ogólnie pojmowanego zaśmiecania tematów na forum czy serwerze Discord.

9. Administracja dba o porządek na forum i zastrzega sobie prawo do usuwania z niego osób, które nie przestrzegają niniejszego regulaminu. Nieznajomość owego regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

10. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian i zamieszczania aktualizacji w regulaminie, o czym gracze będą poinformowani w temacie z ogłoszeniami.

11. Forumowy avatar musi być zdjęciem Waszej postaci (co wiąże się z wizerunkami itd., więcej o tym niżej) i musi być w wymiarach 200x320 lub 400x640.

12. Dołączając do naszej gry, akceptujesz, że od tego momentu stajesz się integralną częścią i własnością ekipy administracyjnej forum, pozbywasz się własnej autonomii oraz podlegasz decyzjom administracji. Twoja aktywność, posiadane nieruchomości i aktywa, wkład fabularny, finanse i obecność na forum są teraz własnością naszej społeczności, co oznacza, że administracja może wykorzystać Twoje materiały i działania w celu rozwijania fabuły, rozgrywki i dla beki.

Karty Postaci

1. Gracze są zobowiązani do wstawienia karty postaci w ciągu dwóch tygodni od daty rejestracji, w stworzonym przez nich temacie, w przeznaczonym do tego dziale.

2. Karta postaci musi być zgodna ze wzorem umieszczonym na forum w tym temacie.

3. Zanim gracz zacznie pracę nad swoją kartą postaci, zachęcamy do skontaktowania się z administracją w celu opisania swojego pomysłu. Ma to na celu ułatwienie w tworzeniu postaci. Zależnie od pomysłu, Mistrz Gry może być w stanie zaoferować wam różnego rodzaju powiązania z istniejącymi już postaciami (NPC i nie tylko), jak i wydarzeniami.

4. Po umieszczeniu skończonej karty w temacie prosimy o oznaczenie użytkownika What Comes After przy użyciu wzmianki @(nazwa użytkownika). Administracja zastrzega sobie okres 7 dni na sprawdzenie karty i wysłanie ew. poprawek — staramy się jednak, by karty były sprawdzane w szybszym czasie. Chętnie przyjmiemy też pinga na Discordzie.

5. Wizerunkiem postaci może być art, zdjęcie (realny wizerunek z podanymi danymi aktora/modela itp.) czy rysunek przedstawiający człowieka. Muszą być one zachowane w realiach fabuły. Administrator ma prawo odmówić konkretnego wizerunku bez podania przyczyny. Prosimy również o podanie źródła w karcie postaci (imię i nazwisko/dane autora ilustracji itp.).

6. W temacie wizerunki znajduje się lista postaci z przypisanymi do nich wizerunkami — nie mogą się one powtarzać (wyjątkiem od reguły jest tworzenie bliźniąt), więc zanim zarezerwujesz jakiś wizerunek, to sprawdź, czy nie jest już zajęty. Po ustaleniu, że wizerunek jest wolny, prosimy o jego rezerwację przed zaakceptowaniem karty postaci.

7. Zabrania się tworzenia postaci kanonicznych z innych uniwersów — więc ktoś taki jak Rick Grimes czy Joel Miller nie przejdą. Rozumiemy inspiracje, ale zostańmy po kreatywnej stronie i nie kopiujmy znanych postaci 1:1. Tak więc odpowiadając na pytanie - nie, na What Comes After nie spotkasz postaci znanych z filmów/książek/gier traktujących o tematyce post apokalipsy.

8. Prosimy o zachowanie realizmu podczas pisania karty postaci. Zakazane jest tworzenie postaci pokroju Mary Sue, bez żadnych wad, bez problemów, idealnych. Mechanicznie, Wasza postać policjanta nie będzie miała lepszych umiejętności niż pierwszy lepszy pracownik sieciówki, więc weźcie to pod uwagę tworząc kartę i wprowadźcie potrzebny balans. Najchętniej akceptujemy „zwykłe” postacie, a tym o wiele bardziej „przygotowanym” na realia apokalipsy dokładnie się przyglądamy. Jeśli chcecie grać postać, która będzie przydatna/ważna w świecie rozgrywki, najszybszym wyjściem jest udowodnienie tego na fabule.

9. Rozdane punkty statystyk, wady i zalety jak i ekwipunek dla postaci muszą mieć odzwierciedlenie w jej historii. Więcej o tym w mechanice rozgrywki.

10. Prosimy o rozwagę przy wyborze ekwipunku dla postaci. W obecnych warunkach fabularnych, większość postaci będzie miała przy sobie przynajmniej jakąś formę broni białej + prawdopodobnie broń palną, jakiś plecak itp. Uwzględnijcie je w waszym startowym ekwipunku.

10a. Jednak każdy rodzaj specjalistycznego sprzętu, jaki postać posiada przy sobie, musi znaleźć odzwierciedlenie w jej historii. Jeśli Wasza postać posiada powiedzmy karabin snajperski czy nunczako, nie będzie umiała go używać bez odpowiedniego przeszkolenia, więc o wiele bardziej realistycznym wyborem byłaby inna broń, łatwiejsza w obsłudze. Szczególnie, jeśli od tego zależy przetrwanie danej postaci. W przypadku wątpliwości co do ekwipunku, prosimy o kontakt z administracją.

11. Postaci dołączające do fabuły w późniejszym okresie mogą oczywiście mieć przy sobie zapasy, pozyskane w czasie, w jakim odbyły się poprzednie epizody. Administracja zastrzega sobie jednak prawo do poproszenia użytkownika o ich uszczuplenie — w końcu samotny wilk w ciągu kilku dni nie zdoła się uzbroić jak osoba mająca schron od wielu lat.

12. Każdy gracz ma narzucony limit ilości postaci, jakie może stworzyć i jest to 3 - każda kolejna postać może być jedynie postacią Drugoplanową. Przypominamy, że do limitu postaci liczą się również postacie zamrożone.

13. Konta osób bez wrzuconej Karty Postaci (lub braku akcepta i kontaktu ze strony gracza) po miesiącu od rejestracji będą usuwane przez administrację.

Rozgrywka

1. Po akceptacji karty i nadaniu rangi Aktywni Gracze, gracz ma 10 dni na rozpoczęcie rozgrywki fabularnej. Wlicza się w to jakąkolwiek rozgrywkę w czasie teraźniejszym. Wasza pierwsza rozgrywka prawdopobnie będzie z Mistrzem Gry, więc kontakt z MG po otrzymaniu akceptacji jest wskazany.

2. Regulaminowy wymóg długości odpisu to 1000 znaków. Prosimy, by w miarę możliwości nie uszczuplać treści swoich odpowiedzi, by ułatwiło to rozgrywkę i wczucie się w postać zarówno innym graczom, jak i MG. Sporadyczne, krótsze odpisy nie będą jednak upominane.

3. Czas na odpis wynosi 5 dni. Jeśli w rozgrywce 1-1 jakiś gracz nie odpisuje przez 5 dni, pozwalamy drugiej postaci wyjść z owego wątku, zwykle z pomocą MG. W rozgrywkach z większą ilością postaci (3+ graczy) jest on skrócony do 3 dni. W rozgrywkach, w których jest więcej niż dwóch graczy, a jedna z osób wie, że będzie zalegać dłuższy czas, zastrzegamy sobie prawo do pominięcia takiej osoby w kolejce. Przy dłuższej nieobecności takiej osoby możliwe jest wyprowadzenie jej z danej rozgrywki.

4. Prosimy, o oznaczanie graczy według przyjętej kolejki po dodaniu swojego odpisu (osoba, która jest w kolejce zaraz po nas pierwsza przy pisaniu postu fabularnego). Aby oznaczyć, wystarczy napisać @ i nick osoby na forum. Zdecydowanie ułatwia nam to pilnowanie kolejek, więc bardzo prosimy o przestrzeganie tej zasady.

5. W rozgrywkach dynamicznych z dużą ilością graczy Mistrz Gry może wprowadzić tak zwany "Tryb Turbo". Gracze są wówczas proszeni o opisanie akcji w 500 znakach. Wszelkie przemyślenia oraz inne elementy odpisu, które nie są akcją postaci, prosimy umieścić w spoilerze. Gracze mają wówczas 24 godziny na odpis. Jeżeli dany gracz nie zdąży odpisać, prosimy o kontakt z Mistrzem Gry w celu ustalenia reakcji postaci na daną akcję, w przeciwnym razie, jego tura zostanie pominięta.

6. W przypadku próby skrzywdzenia lub zabicia postaci innego gracza, nie jest wymagane otrzymanie zgody od gracza tej postaci. Chęć skrzywdzenia lub zabicia innej postaci musi być skonsultowana z MG, w celu uniknięcia poruszenia treści drażliwych dla drugiego gracza, jak i przeanalizowania danego czynu. Zabrania się krzywdzenia/zabijania innych postaci, jeśli dana czynność nie ma uargumentowania w sytuacji, w jakiej postaci się znalazły. Niezastosowanie się do tego punktu, może skutkować nieuznaniem akcji przez MG oraz ostrzeżeniem.

7. Na forum zabronione jest pisanie wątków +18 (tj. scen łóżkowych) pomiędzy postaciami, które nie ukończyły 18 roku życia.

8. Wątki +18 lub takie, które mogą zostać uznane za kontrowersyjne czy nieodpowiednie do czytania w przestrzeni publicznej (NSFW) są dozwolone, jednak jedynie w granicach dobrego smaku. Prosimy o umieszczanie ich w specjalnym kodzie na trigger

Kod: Zaznacz cały

([trigger= treść triggera] treść postu [/trigger])
, przy czym gracze proszeni są o określenie treści, które są zawarte w danej wiadomości w „treść triggera” - np. seks, brutalność, opisy tortur itp.

9. Mistrz Gry ma prawo wtrącić się w każdy wątek w grze w czasie teraźniejszym.

10. W odpisach wymagamy stylu książkowego. (Opisowy styl, w którym używamy — dla dialogów postaci, później również zamykając je -. Czyli podobnie do takiego stylu, jaki jest w książkach).
Przykład:
— Bardzo zabawne - powiedział John Doe, a następnie mierzwiąc swoje rozczochrane włosy, wrócił do swoich zajęć.
Do tego myśli postaci radzimy oznaczać kursywą, wyróżniać poszczególne elementy postu akapitem, itd.

11. W odpisach wymagamy podkreślania dialogów przy użyciu tekst.

12. W postach prosimy o zachowanie spójności zdań, stosowania się do zasad ortografii i interpunkcji. Wszyscy jesteśmy tutaj dla rozrywki, jak i by poprawić nasze pisarskie umiejętności. Jeśli ktoś ma spory problem z ortografią i interpunkcją, prosimy o używanie serwisu ortograf.pl lub zainstalowaniu wtyczki Language Tool w swojej przeglądarce internetowej. Wszyscy jej tutaj używamy w administracji i bardzo chwalimy!

13. Zakazuje się stosowania w grze Powergamingu i Metagamingu. Więcej o tych i innych pojęciach w tym temacie.

14. Zdjęcia znajdujące się w opisach lokacji są jedynie poglądowe, mające nakreślić ogólny styl lokacji — prosimy o zwrócenie uwagi na opisy lokacji.

15. Jeśli jakaś postać zmienia swoją lokalizację z jednego tematu do drugiego, to prosimy o przeniesienie się do specyficznego tematu i oznaczenie go w ostatnim poście w poprzednim temacie. Ponadto, w kolejnym odpisie prosimy o napisanie „postać przychodzi z (link do tematu, z którego postać się przeniosła)”.

16. Ponadto przy przechodzeniu z lokacji A do B należy przy użyciu naszej interaktywnej mapki znajdującej się na głównej stronie forum lub ( klik! ), sprawdzić czy pomiędzy dwoma miejscami nie ma tzw. lokacji pośredni, np. ze swojego domku chcecie przejść na stację benzynową, a żeby na nią dojść to trzeba przejść ulicą; wtedy ta ulica jest lokacją pośrednią, w której musicie napisać, zanim dojdziecie na stację benzynową. Mowa o takich miejscach, przez które twoja postać logicznie musiałaby przejść, aby dotrzeć do celu swojej podróży. Wtedy nie można od razu napisać w lokacji docelowej, lecz stopniowo przechodzić z jednego tematu lokacji do drugiego, aż dotrze się do celu swojej podróży. Jeśli nie do końca wiecie, jak to załatwić, prosimy o kontakt z MG - chętnie pomożemy!

16a. Jeśli postacie przechodzące z lokacji A do B znajdują się w obozie, to nie muszą po kolei skakać po kolejnych tematach, lecz mogą od razu napisać w swoim docelowym temacie. Wyjątkiem jest w tym przypadku sytuacja, kiedy po drodze moglibyście natrafić innych graczy. Wasze postacie nie muszą się zatrzymać i ze sobą rozmawiać, ale należy w tym przypadku skontaktować się z drugą osobą i omówić reakcje waszych postaci. W końcu może być tak, że się tylko wyminęliście. Wtedy pisząc post w lokacji, do której przeszliście, należy wspomnieć o wyminięciu się z postacią drugiej osoby i jaka ewentualnie była na to wasza reakcja.

17. Na terenach przyjaznych/neutralnych (np. w obozach) i kiedy nie występuje sytuacja zagrożenia życia, pozwalamy postaciom na wejście do danego tematu i jednoczesne wyjście w jednym poście, jeśli wasza postać się spieszy i nie wchodzi w żadne interakcje z innymi postaciami (np. dialog, czy podanie ręki). Reguła ta ma na celu zapobieganie sytuacji, w której postać A wchodzi do tematu, mówi coś do postaci B i od razu wychodzi, nie pozwalając tej drugiej na żadną reakcję.

Urlopy, zamrażanie i porzucanie postaci

1. W przypadku porzucenia postaci, Mistrz Gry zastrzega sobie prawo do przejęcia postaci w celu dokończenia prowadzonych przez nią fabuł. By uniknąć takiej sytuacji, prosimy, by gracz bezpośrednio poinformował administrację o prośbie usunięcia postaci lub może ją samodzielnie wycofać z fabuły (z pomocą MG) przed porzuceniem rozgrywki.

1a. Za porzuconą postać uznajemy taką, która spełnia następujące warunki:
  • 2 tygodnie od ostatniego odpisu fabularnego
  • nieusprawiedliwiona nieobecność gracza
  • brak kontaktu z graczem
W przypadku spełnienia wszystkich w/w warunków administracja zastrzega sobie prawo do uznania postaci danego gracza za porzuconą.

2. Istnieje też możliwość "zamrożenia" postaci, jeżeli zdecydujecie, że nie chcecie nią chwilowo grać, ale potem planujecie do niej wrócić. Może to się tyczyć wszystkich postaci (w przypadku urlopu gracza), albo jednej.
Aby to zrobić, prosimy o (jeśli to możliwe) podanie szacowanego czasu zamrożenia tym temacie. Jest nam to potrzebne w celu planowania dalszej fabuły i wplątania w nią waszej postaci.
Jeżeli zamierzacie postać “odmrozić” prosimy o napisanie posta tym temacie oraz o wrzucenie aktywacyjnego posta fabularnego.
Czasami postać może zostać “zamrożona” przez Mistrza Gry, np. Kiedy zostanie ciężko ranna i gracz nie będzie w stanie prowadzić nią wątków fabularnych w czasie teraźniejszym przez jakiś czas. Wtedy to Mistrz Gry zajmie się postem tym temacie.

3. Gracze mają prawo do wzięcia urlopu, jeśli brakuje im weny bądź zmusza ich do tego jakikolwiek inny powód (np. sytuacja życiowa) — nie mamy w tej kwestii limitów, oczekujemy tylko szczerości. Napiszcie do nas w odpowiednim temacie, na jak długi okres potrzebujecie urlopu, a my wam go zapewnimy.
W takim wypadku prosimy o skończenie swoich rozgrywek fabularnych (w cięższych przypadkach Mistrz Gry może w tym pomóc).
Jeżeli zamierzacie wrócić z urlopu, prosimy o napisanie posta tym temacie oraz o wrzucenie aktywacyjnego posta fabularnego gdzieś na głównej fabule.

4. Jeśli jakiś gracz jest na urlopie, a w międzyczasie dojdzie do sporych zmian fabularnych, administracja może poprosić o zaktualizowanie danych o postaci (co się z nią działo w danym okresie) w celu zachowania ciągłości akcji. Jeśli gracz nie udzieli informacji dt. jego postaci w określonym terminie (zwykle jest to kilka dni/tygodni, więc bez obaw) - Mistrz Gry ma prawo w pełni decydować za taką postać.

5. Jeśli gracz, z różnych powodów, decyduje się na dezaktywacje swojej postaci, to należy przeprowadzić procedurę dezaktywacji. W tym celu należy wpierw skontaktować się z administracją (najlepiej z MG), by zgłosić takie chęci, a następnie wysłać zgłoszenie o odpowiednim wzorze (wzór na dezaktywację postaci) w tym temacie..

6. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia konta gracza na forum w następujących przypadkach:
  • Gracz zdecydował się odejść z forum, wypełnił odpowiedni wzór i umieścił go w odpowiednim temacie.
  • Postać gracza została porzucona (o tym wyżej)
  • Postać gracza jest martwa
  • Gracz nie umieścił karty postaci w wyznaczonym czasie
Wszelkie informacje dt. Postaci, takie jak karta postaci, informatory, posty i tak dalej nadal zostają na forum w odpowiednich działach.

Czym różni się postać zamrożona od postaci porzuconej?
Wiemy, że te dwa pojęcia mogą być mylące, dlatego wypiszemy tutaj najważniejsze różnice, żeby ułatwić wam rozróżnienie.

ZAMROŻENIE:
Kiedy występuje?
  • Kiedy gracz nudzi się graniem daną postacią, ale wie, że zamierza do niej wrócić. Po prostu, np. dane wydarzenia fabularne nie angażują postaci tak, jak gracz sobie to wyobrażał.
  • Kiedy gracz nie ma czasu grać daną postacią.
Co dzieje się z postacią?
Przechodzi ona do “Postaci w tle”. Jeżeli w międzyczasie na fabule dojdzie do ważnych wydarzeń, Mistrz Gry zapyta gracza, co takiego ma się stać z jego postacią. Uwaga! Jeżeli gracz nie udzieli odpowiedzi w wyznaczonym czasie, Mistrz Gry może decydować za niego! (patrz punkt 4)

Co mam zrobić jako gracz, aby zamrozić postać?
Wypełnij odpowiedni formularz na zamówieniach (klik). Pamiętaj o tym, żeby podać czas na jaki zamrażasz postać (może być to czas przybliżony).

Jak mogę odzyskać postać?
Napisz aktywacyjny post fabularny oraz wrzuć odpowiedni post na zamówieniach.

PORZUCENIE:
Kiedy występuje?
  • Gracz nie chce już grać daną postacią i jest gotowy do całkowitego porzucenia jej. Prosimy o przemyślenie tego wyboru.
  • Gracz odchodzi z gry (wypełniając wzór dezaktywacji) albo nie wykazuje żadnych oznak aktywności przez określony czas (patrz punkt 5). W takim wypadku postać zostaje uznana za porzuconą.
Co dzieje się z postacią?
Przechodzi ona do “Postaci w tle”. Mistrz Gry decyduje (biorąc pod uwagę wydarzenia fabularne) czy postać trafi do postaci NPC, czy zostanie uznana za martwą, czy zostanie w Tle. Karta takiej postaci trafia wówczas do sekcji “Postacie w Tle” albo “Postaci Martwe”.

Co mam zrobić jako gracz?
Wypełnij odpowiedni formularz na zamówieniach (klik), lub po prostu rozpłyń się w powietrzu.

Jak mogę odzyskać postać?
Odzyskanie postaci z nieaktywności jest możliwe jedynie w szczególnych przypadkach. Prosimy w takim wypadku o kontakt z Mistrzem Gry.

7. W przypadku nieobecności (planowanej lub nie) gracza, który odgrywa kluczową rolę na fabule, MG może skontaktować się z nim, aby uzyskać decyzje jego postaci na temat bieżącej sytuacji fabularnej, jeśli owych informacji brakuje w formularzu wypełnionym przez gracza podczas zgłaszania nieobecności. Jeśli decyzja nie zostanie podjęta w ciągu 5 dni, Mistrz Gry uznaje taką postać za nieobecną.

7a. W tym wypadku MG szuka postaci zastępczej, która fabularnie byłaby kolejną osobą, która mogłaby podjąć daną decyzję (np. zastępca) lub sam podejmuje decyzję, bazując na niedyspozycji postaci gracza (np. ktoś źle się poczuł i nie był w stanie z czymś pomóc itp.). W takiej sytuacji Mistrz Gry ma pełne prawo na określenie fabularnego powodu niedyspozycyjności ważnej postaci.

8. Gracze, którzy są na planowanym urlopie, proszeni są o wpisanie jak najwięcej istotnych informacji w formularz urlopowy, by Mistrz Gry wiedział, jak postąpić podczas ich nieobecności w danej akcji. Mistrz Gry zastrzega sobie jednak możliwość realizacji innych akcji, które pomogą wyprowadzić taką osobę z fabuły, jeśli akcja tego wymaga. Przykład — jeśli ktoś powie, żeby Mistrz Gry za niego walczył, to może okazać się to zbyt skomplikowane/wymagające, by MG walczył i za NPC atakujących i za graczy broniących. Jednak jeśli istnieją jakieś akcje, w których dana postać może pomóc i gracz udzielił na to zgody w formularzu — np. trzymać drzwi podczas obrony, lub eliminować mniejsze zagrożenia, to oczywiście zostanie do tego wykorzystana.

9. Gracz ma możliwość wyznaczenia innego gracza, który może podejmować decyzje za jego postać podczas nieobecności. Prosimy o skontaktowanie się z takim graczem wcześniej w celu zapytania o to, czy zgadzają się na taką odpowiedzialność. Jeśli tak, to następnie prosimy o dopisanie tej informacji w formularzu urlopowym, najlepiej w "Informacje dla Mistrza Gry".

10. Jeśli jakiś gracz posiada wysoką rangę w grupie (np. lider) i planuje nieobecność dłuższą niż dwa całe epizody fabularne (tj. około 4 miesięcy), zamraża postać lub znika z rozgrywki bez kontaktu z administracją na okres większy niż miesiąc, to wtedy Mistrz Gry zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian fabularnych, które wyprowadzą taką postać z danego stanowiska. Ta zasada jest jednak dość luźna i podchodzi pod dyskusje z Mistrzem Gry.

System Kar

1. Za złamanie regulaminu, gracze otrzymują upomnienia lub ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia wiążą się z wyrzuceniem z forum i banicją.

2. Wyróżniamy różnego rodzaju wykroczenia i chociażby obrażanie innych graczy nie staje na równi z ciągłym zapominaniem wpisania dat wątków. Jesteśmy dość wyrozumiali jako administracja, jednak nie będziemy tolerować nagminnego zachowania, które psuje atmosferę na forum.

Wyróżniamy przypadki, w których gracze zostają po prostu zbanowani i wyłączeni z rozgrywki w trybie natychmiastowym. Bana można dostać za:
- Działanie na szkodę forum lub uczestników rozgrywki
- Prowokowanie/trollowanie
Zablokowany

Wróć do „Organizacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się